Friday 25 September 2009

42. dan

Sedim i čitam kojekakve gluposti na temu promiskuiteta i već me peku i oči, a i glava me boli.
Inače, komp mi ipak, na moju žalost, ne funkcioniše kako treba.
Sledeći korak je taj da ću da kupim novo kućište i novi DVD rezač u ponedeljak.
Problem je nastao kada sam kućište ponovo zarotirala u vertikalu - kako je samo počeo da cvili i skamauče.
Posle jedno pola dana, izgleda da je privremeno sve leglo na svoje mesto, tako da trenutno prede, i ja mogu da se sigram malo online.
Sutra, možda, valjda, idem na one DŽ promotivne časove plesa u Servantes, osim ako me ne ubije neki virus, jer se osećam skroz lomno.
Ako se to i desi, eskiviraću sexoholičarkin rođendan pride, a i ne pleše mi se kada se ne osećam fizički stabilno.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails