Friday 18 September 2009

35. dan

O-ho-ho, pa ovo je broj mojih sadašnjih godina, iako sam već bliža onoj narednoj cifri. LOL
Izbacila sam neki silni tovar maločas iz svoje glave, pa, eto, bi mi lakše, bar na tren.
Danas se završila n-ta repriza serije Sex and the City na B92, buaaaaaaaaaaa.
I sve to, i mnogo više, od ponedeljka ustupa mesto odvratnom Velikom bratu.
Biće tu novaca, biće, biće, jer ima ovaca na sve strane.
Sutra - vojna parada, prekosutra - gay parada, i na sve to dođe BB kao šlagić tortu, sa prokislom jagodom na vrhu.
Odoh da uživam u nekoj korisnoj književnosti koja ne pretenduje da izvuče Platona ili Ničea iz mene, već da smanji nivo požrtvovanosti (prema suprotnom polu), a da poveća nivo poštovanja (sebe same, svog života, svojih želja, svojih obaveza, svojih prijatelja).

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails