Saturday 19 September 2009

36. dan

Good God, čini mi se da se dani između 2 pisanija na ovom blogu sve više skraćuju ili meni brže prolazi vreme?
Leto je zvanično na severnoj hemisferi još nešto više od 3 dana efektivno, a onda nam stiže jesen.
Miriše mi da će ova jesen da bude baš lepa jesen u mom životu.
Ne znam zašto to osećam, ali duboko to osećam; osećam nekakvu iskonsku radost, pucaju lagano moje blokade i ja sam radosna zbog toga.
Ponekad, kao i sada imam problem da bilo šta napišem da bih ispunila kvotu od 7 rečenica, a ponekad kao juče nisam mogla da se zaustavim pišući.
Znam da je dobar signal kada nemam preteranu potrebu da pišem.
Ali, to opet ne znači da mi pisanje ne predstavlja vrhunsko zadovoljstvo i nešto zbog čega mislim da (između ostalih predivnih stvari) vredi živeti ovozemaljski život.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails