Thursday 10 September 2009

27. dan

Iako bih više volela da je današnji dan protekao u mirnijem tonu, to se za jedan njegov deo ne bi ni malo moglo reći.
Naime, keva mi je totalno ispizdela i prosula je gomilu govana po meni.
Iz petnih žila sam se potrudila da komuniciram sa njom, a ona je tako jebeno teška u tim trenucima.
I drago mi je da sam uspela da je pokrenem, da se ispizdi skroz i bude konstruktivna - koliko-toliko.
Razumem je potpuno i dok je gledam muka mi je od svega što vidim, jer je osećam potpuno.
U životu se najčešće pretvoriš u ono od čega bežiš i naravno ono čega se najviše plašiš.
Ništa ni ja nisam bolja, samo se tešim da još uvek imam vremena da menjam sebe.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails