Friday 4 September 2009

21. dan

Ova cifra me asocira na ono full punoletstvo po skoro svim zakonima ovoga sveta.
Eh, eh, kada je to bilo - mislim, u mom konkretnom slučaju, pre čitavih 14 i kusur godina.
Ta godina je bila godina kada sam dobila svoje prve poslove i dala svoje prve otkaze zbog sexualnog uznemiravanja na poslu.
Kupila sam tada svoj prvi PC sa crno belim monitorom i to je bila 386-ica - pluskvamperfekt.
Te godine sam kupila svoju vagu za merenje telesne težine koju koristim i dan-danas i lepo je što i pored brojnih varijacija u težini, danas, sad, težim istih 69 kg kao i pre 14 godina.
Moj 21. rođendan je bio totalni promašaj, jer sam tada mislila da sam se smrtno zaljubila u nekog tipa koji je u stvari bio totalni kreten i koji me je otkačio kao suvu šljivu.
Kratak put u prošlost i konstatacija da i pored toga što je lepo imati tako malo godina, nikada se ne bih vratila u to vreme i menjala ih za ovih mojih 35.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails