Saturday 5 September 2009

22. dan

Evo, konačno sam sjahala sa telefona posle nekoliko sati telefonanisanja.
Našla sam pre toga zanimljive informacije koje se tiču Dana evropske baštine koji će da startuju 11. septembra.
Meni se baš ide za džabe u Sremske Karlovce vozom "Romantika".
Samo razmišljam da li da idem sama, ukoliko moja drugarica S. ne bude mogla sa mnom iz bilo kojih razloga.
Mada, ne treba unapred previše da se radujem, jer prvo treba da se prijavim.
E, da, ovo je stvarno smešno.
Pa, ja sam sa bivšim mužem išla pre 10 godina u to neko isto vreme, istim vozom u isto mesto, a još sam se naredne godine i venčala u Sabornoj crkvi sv. Nikole u Sremskim Karlovcima. :-P

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails