Thursday 24 September 2009

40. i 41. dan

Evo, konačno sam nabudžila sličku da pokrijem 2 dana. :-)
Šta se to dešavalo kada juče nisam pisala ovde?
Negde u ranim popodnevnim satima, ovo moje čudo od kompa je tako gromoglasno zaurlalo i pretilo da skikne skroz.
Tako sam ga brže-bolje ugasila i ostavila ga da pajki.
Pozvala sam jednog dečka koji lepi oglase po mom naselju (tako se reklamira) da ga iservisira.
Dečko je OK, očistio mi je unutrašnjost kućišta od silnog đubreta, uradili smo backup podataka, pregazili ceo sistem - varijanta "'ajmo Jovo nanovo".
Sada, konačno zvuk funkcioniše na mojim inače besprekornim 2+1 zvučnicima.
Pustila sam radio stanicu sa solo piano muzikom i to me tako relaxira.
Skoro, pa da sam zrela da pređem na Mozzarta, možda sutra.
Jedino što je ostalo je da, kada se smislim, pazarim novi DVD rezač, jer ovaj moj dragulj od Pioneera neće da radi.
I sad malo surfujem i gledam asortiman proizvoda.
Eeeeeee, ništa više nije ko prije.
Sada već za 20 jura može da se pazari sasvim solidan DVD rezač, što je baš dobra vest.
Ne mogu da se odvojim od ove prelepe muzike i da uskočim u krevet...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails