Saturday 12 September 2009

28. dan

Evo me opet nemarne kako sam zaboravila da se prijavim večeras.
Nije mi za zameriti, jer danas je bio pre svega za mene naporan dan u psihološkom smislu.
Konačno, popušila sam za posao, ali elegantno i na to sam čekala čitav dan da čujem, iako sam to već ukapirala mnogo ranije.
Srela sam mog ex jebača, druga baksuza jutros u busu i odma' sam znala da od tog posla nema ništa. :-P
Kupila sam danas nove patičice-cipele u presudnom trenutku kada sam shvatila da se raspadaju one koje čuče na mojim stopalima; i zaista su savršene; prekopiran Lacoste model u srpskoj domaćoj radinosti.
I uveče ponovo u grad da se nađem sa mlađahnim dečkićem.
Kako je samo lepo kad muškarac balavi nad tobom i upija svaki tvoj pokret, mmmmm...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails