Tuesday 22 September 2009

39. dan

Upravo sam završila sa pranjem prozora i vrata u kuhinji.
Istina je da se ne sećam kada sam poslednji put to uradila ovako temeljno.
Nemam najbolju reč kojom bih objedinila količinu štroke koja je izašla iz pomenute drvenarije.
Tako se sada osećam baš zadovoljno što vidim da sam nešto konkretno uradila i to me baš raduje.
Sutra ću da nastavim sa radovima i to verovatno u sličnom tonu.
A, posla ima i ima, i za sada mu se ne vidi kraj.
No, dobro, ja ipak vidim to jedno jutro koje će da osvane i kada ću pogledom i osmehom da preletim po celom stanu i da budem baš, baš happy zbog svog uloženog truda i rada.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails