Thursday 1 October 2009

48. dan

Ubacila sam se u neko dobro raspoloženje večeras, jer mi je to praktično jedino preostalo.
Danas sam umalo bila pravi otirač, ali sam se na vreme povukla i izašla iz konfliktne situacije.
Nimalo me to ne raduje i ne mislim da sam bilo šta time postigla, ali čini mi se da po prvi put u životu nisam imala poriv da uzvratim istom merom.
Mislim da je to dobro za mene, jer čuva mene, a ionako sam bila kolateral i ništa više.
Sutra ću da idem, između ostalog, na Sajam meda na Tašu da počastim sebe bar u narednih pola godine sa kvalitetnim medom.
Nekako osećam da se filtriram na neki čudan način i da sam toliko blizu sopstvenoj suštini danas, a to baš i nije strano, ali dubina te spoznaje opet i nije tako česta.
Nisam ni na speedu, ni na LSDu i sličnim govnima, ali nekako sam high... on the good trip...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails