Wednesday 7 October 2009

54. dan

Konačno sam pre 15-ak minuta poslala svoj CV i propratno pismo u banku.
Budžila sam i budžila praktično ceo dan - i CV i CL, i mislim da je sasvim dobro ispalo.
E, sad ćemo da vidimo šta će da ispadne od toga.
Nadam se samo da neću morati da putujem u Novi Sad na razgovor.
Nije da mi se ne ide ponovo u Novi Sad, već je problem što su ti razgovori, a ne daj bože testovi, ranom zorom, što meni nikako ne pasuje.
Dobro, da ne palamudim unapred, dok ne vidim razvoj situacije, a onda ću već da vidim kakve mogućnosti se stvaraju.
Meni je definitivno dosta gledanja u komp za danas, jer sam ispunila puno radno vreme. :-)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails