Thursday 22 October 2009

69. dan

I tako, došao je i današnji dan, rezervisan za redovnu posetu ginekologu.
Otišla sam u nekoj zebnji, ali sa nadom da mi se nisu povratili kondilomi; i nisu, sva sreća.
Međutim, pojavila mi se cista na levom jajniku.
Uf, to me je baš izbedačilo totalno.
Odmah sam dala krv da otklonim onu najgoru mogućnost, tj. da se uradi tumor marker CA 125, što u prevodu znači tumor marker za utvrđivanje postojanja ili nepostojanja raka jajnika.
Osećala sam se totalno trulo i sablažnjeno dok sam davala krv za ovu analizu.
Duboko verujem da je u pitanju folikularna cista koja pokazuje izostanak pucanja folikula kod ovulacije i da će svi rezultati i dalje kontrole pokazati najbolje rezultate.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails