Monday 12 October 2009

59. dan

Danas sam bila Mica čistačica.
Do'vatila sam usisivač u ruke i isisavala đubre na sve strane, a posebno iz razmaknutih delova parketa.
Na oko je izgledalo da nema tako puno toga, međutim, napunila sam čitavu jednu kesu đubreta i radila na tome više od 2 sata.
Posle sam se bacila na brisanje parketa mopom, i kada sam sve završila baš sam bila zadovoljna.
Istovremeno, napolju je već počela kiša da pada, a i temperatura će poprilično da se spusti već noćas i tokom sutrašnjeg dana, tako da sada na miru mogu da predem i uživam.
To znači da već večeras ubacujem u pogon TA peći, da bih se sutra probudila u novom danu u toplom stanu.
Sad idem da se bacim u horizontalu i da čitam Obaminu knjigu Snovi moga oca.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails