Friday 23 October 2009

70. dan

Divno, od sabajle sam u dobrom raspoloženju.
Nekako sam se probudila mirna i spokojna.
Mislim da je to dobar znak i da će se moj zdravstveni problem uspešno sanirati.
Zapravo, ja to hoću.
Pročitala sam jedno zanimljivo istočnjačko tumačenje u vezi sa funkcionisanjem jajnika, i to sa holističkog aspekta.
Zapravo, siže je u sledećem:
Ključ za shvatanje energetske funkcije jajnika je sposobnost prepoznavanja sopstvene kreativnosti, predavanje i priznavanje nemogućnosti kontrole ove kreativnosti putem intelekta.
Odatle potiču stavovi holističke medicine da problemi s jajnicima nastaju onda kada žena ne obraća pažnju na svoju najdublju kreativnu mudrost zbog straha ili nesigurnosti koji ima veze sa svetom oko nje, što opet upućuje na negativne emocionalne obrasce.


1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails