Monday 12 October 2009

58. dan

Kako ovi moji pisački dani odmiču, sve mi je teže da uklopim neku iole zanimljivu fotografiju.
U prevodu, biće da je kranje vreme da krenem da obnavljam Photoshop koji ruku na srce nikada i nisam znala najsjajnije, ali i to što sam znala sam u priličnoj meri pozaboravljala.
Opet ne mogu a da se ne bacim u neke emotivne relacije.
Znam da nekim ljudima ne vredi da pridajem značaj, ali oni sami sebi pridaju značaj time što misle da sam available upon their request.
Međutim, nije tako ili više nije tako ili ja to više ne želim; a ne želim.
Danas sam promenila fotografiju na svom profilu i postavila svoja šarena kopitašca kako lagano koračaju kao jesenjoj šumi na desktopu moga PC-ija.
Čini mi se da je ona fotografija sa okom nekako pretenciozna i delom voajerska, ili malo lupetam. ;-)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails