Thursday, 29 October 2009

71. dan - 76. dan

Šta je to aktuelno ovih dana?
Pomalo sam izašla iz knockdowna, zbog ovih mojih ginekoloških zajebancija i njima sličnih.
Malo ’vatam maglu u gajbicama, jurim duhove i slično.
U ponedeljak, posle čitavih 5 nedelja čekanja i proganjanja Formeideale, smilovali su se da dođu i da konačno zamene dasku na kompjuterskom stolu.
Tu dasku su inače sami sjebali prilikom montiranja i još se pravili blesavi.
Da im nisam džudžala nad glavom dok su montirali sto (što inače mrzim da radim) ne bih ni videla.
Ne volim to, jer ne volim jajarenje.
I ne volim drkadžijsko ponašanje.
I ne preporučujem nikome Formuideale za saradnju.
Međutim, problem je što neke stvari ne možeš da nađeš po nižim cenama nigde, te nas to opet upućuje na njihov monopolski položaj i zloupotrebu istog.
Ali, dobro, ovo je Srbija i to nije neoubičajena pojava, iako se ne slažem sa tim.
U međuvremenu, stavim prst na čelo i shvatim da mi Tehnomanija duguje Garantni list od isporučenog usisivača + što su mi drpili dodatak „malu četku“.
Čekam već 3 nedelje da isprave svoju grešku.
Obećanje = ludom radovanje.
Garantni list mi je neophodan, jer bez njega mogu da se uslikam iz sve snage, ako ovaj usisivač produva u garantnom roku.
I, jeste da je dodatak „mala četka“ mali i ne toliko značajan za funkcionisanje usisivača, ali platila sam ga i hoću da ga dobijem!
Pošto ne volim Call centre, jer tamo sede Pere, Mike i Žike koje ti se ljubazno predstave imenom, bez prezimena i tamo svaki put razgovaraš sa drugom/drugim, pa moraš da pričaš priču ispočetka, poslala sam im email.
Naravno, iz najmanje 2 razloga.
1. Imam dokaz da sam to uradila
2. Imam dokaz šta sam poslala
Inače, a pogotovo kada je posao u pitanju, naš narod ne voli da dobija emailove na koje treba da odgovori, pa zato pribegavam tome, kada rešavam probleme.
To je nešto što sam naučila radeći u jednoj multinacionalnoj kompaniji.
Pošalješ mail (koleginici/kolegi, klijentu, dobavljaču, pretpostavljenom) i skineš sa sebe odgovornost, a usput sve stoji crno-na-belo.
Onda se lepo češe onaj koji je mail dobio.
A i treba da se češe.
Sada čekam da vidim šta će ovi iz Tehnomanije da smisle i da urade.
Meni se generalno fućka, jer u krajnjoj instanci odoh u prodavnicu da pokupim šta je moje.
Iz svega napisanog, mnogi misle da sam nezgodna, a ja ne mislim tako.
Ja samo tražim ono što je moje.
Zašto?
Zato što, na žalost, ako se ne izboriš za ono što ti pripada, nema te definicije po kojoj ti tvoja (neka tamo) prava garantuju da ćeš da dobiješ ono što ti pripada.
Ova rečenica može da se protumači u najširem smislu.
Ovih dana se bavim nekim poređenjima a pro po donošenja odluke koji laserski štampač da kupim.
1. Ono što je najjeftinije nije i najisplativije.
2. Mora da se uporedi cena eksploatacije štampača (cena novog tonera / sa brojem otisaka = bruto vrednost kopije (+cena jednog lista papira))
Samsungovi štampači jesu znatno jeftiniji od HP-ovih, ali ne mogu da se recikliraju toneri, ili ako i mogu ne isplati se.
Postoji pravilo da je cena novog tonera 70% od vrednosti kupljenog laserskog štampača = to ne važi ukoliko možeš da kupiš novi toner (a možeš) od npr. Perihard Inženjeringa koji ima dobru ponudu (35 evra za novi toner) i sa kojima sam sarađivala i za koje znam da su pouzdani – naravno da mi ne pada na pamet da kupujem originalne HP tonere!!!
Zanimljiva situacija na tržištu – tržište je preplavljeno Samsungovim i Canonovim štampačima, a za HP mi rekoše u Gigatronu da ga ne drže u radnji, jer je skup.
Upitah ih kako to mislite da je skup štampač od oko 110-120 evra i oni odmah pokušaše da me ubede koliko je samo jeftiniji Samsungov (oko 60 evra).
A, onda je lik prosuo tešku glupost rekavši da inicijalni toner koji se dobija u štampaču može da odštampa 500 stranica i da je pravilo da je taj inicijalni toner 30% napunjen, što znači da novi toner štampa 2.500 otisaka!!!???
Mislim se, dečko, ti ili ne znaš matematiku ili misliš da svaki kupac sedi na ušima i peca se na to što si ti rekao!!!
Najverovatnije ću sutra ili narednih dana da naručim HP-ov štampač od Gigatrona, osim ukoliko kada izvrtim još nekoliko telefona, isti ne nađem na drugom mestu po istoj ili boljoj ceni.





4 comments:

  1. Pozdrav,
    ja imam HP laserski stampac koji se pokazao kao odlican.ne znam broj kopija koje stampa,ali kod stampaaca koji imaju u prodaji nije presudna cena u odnosu na kvalitet.stampaci koji kostaju 50 ,60evra ne mogu biti dobri bez obzira na nisku cenu.vise sluze sirokoj potrosnji ,ljudi ih kupuju samo zato sto su jeftini.od stampaca ni canoon,ni samsung ,vec samo HP.

    ReplyDelete
  2. Hvala ti na preporuci. Koji HP imaš i koliko dugo? Da li pazariš nov toner, "budžiš" postojeći ili nešto treće i po kojoj ceni? Inače, ovih dana u BG-u je SF nabaviti HP 1006. Kao "sede" na ne znam ni ja kom lageru, pa treba da ga poručiš, pa će onda oni da ti kažu cenu, pa ćeš da ga čekaš i bla-bla-truć... Niko ga nema i prodavci samo valjaju ove jeftine Samsungove i Canonove štampalice koji ti valjda traju koliko i inicijalni toner, hehehe.

    ReplyDelete
  3. Imam HP1006 laser jet.kupljen davno.toner ne pazarim posto saradjujem sa Perihardom.imam njihove tonere.

    ReplyDelete
  4. Znači, preporuka iz prve ruke. Dobro, još da sačekam da lešinari spuste cene, osim ako ih ne podignu u međuvremenu. ;-)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails