Friday 9 October 2009

56. dan

Danas sam prvi put u životu uzela motiku (bez kuke) u ruke - ne verovali ili da.
Niko me nije terao, to sam uradila dobrovoljno, što je još neobičnije.
Izgleda da ipak u meni teče krv neke zemlje seljaka na brdovitom Balkanu (o. a. – aluzija na "Krvavu Bajku" Desanke Maksimović).
Ni slutila nisam da osim mentalnog onanisanja, kome sam inače sklona, postoje i širi kapaciteti a pro po mojih "zlatnih" ruku.
To i dalje ne znači da ću u svoj profil, u sekciju interesovanja da dodam Gardening, jer nisam stavila ni Mental Masturbation. :-P
Kao što nisam stavila ni mnogo toga drugog, jer koga zanima da čita što to ja sve na ovom svetu volim da radim?!
Konačno, sve to nije razlog da ne kažem da sam počela da razmišljam na temu pokretanja novog bloga koji bi kačio ekonomske teme iz ugla gledanja koji nema blage veze sa onim što se uči po školama i čita po knjigama.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails