Friday 29 January 2010

168. dan

Brzinsko upumpavanje posta, nakon vilenjenja po gradu Beogradu... :-)
Danas mi je bio mnogo dobar trip.
Dva mesta na slovo 'O'.
Kič mesto 'Opera' u Nušićevoj, gde sam se naslušala lige ljige pop muzike s kraja 80-ih i početka 90-ih g. XX v., ali bila sa mojom dobrom drugaricom, tako da... jebeš mesto.
Mesto br. 2 - 'Optimist'
Osim techna koji je razvaljivao, bila je samo jedna stvar koja mi se dopala.



Ostalo znate, uglavnom solo muški na gomili i solo ribe na gomili, a moj ortak i ja pored stola, gde su sedeli ultra-džiberani kojima su ladnuli belo vino u nekoj nakaradnoj posudi sa ledom.

4 comments:

  1. Video sam tvoju hejt listu na tvom blogu Cogito,ergo.Da li se nesto promenilo na tvojoj listi od pocetka blogovanja?

    ReplyDelete
  2. Ovakva pitanja opšteg karaktera ubuduće postavi na chatu, jer se ne odnose na ovaj post. Odgovor je ne, samo što lista može da bude i šira. ;-)

    ReplyDelete
  3. Ja taj tuc,tuc ne mogu duže od 15 minuta da svarim, imam neku fizičku reakciju, odmah mi se jaaako povraća.

    ReplyDelete
  4. A ja obično pobesnim i dobijem želju da pobegnem iz takvog ambijenta. ;-)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails