Tuesday 5 January 2010

144. dan

Ima puno simpatičnih sitnih kuhinjskih predmeta i ostalih finih stvari za svakodnevnu kućnu i ličnu upotrebu koje bih volela da imam.

Pre dosta godina, dobila sam drag poklončić, koji je na žalost, završio u kanti za smeće, jer je se u međuvremenu pokvario, pa je tokom nevešte opravke bio dokusuren.

To je bio spoj slanika i mlina za biber.

Baš sada evociram uspomene... i evo, na prvoj fotki je nešto što liči na ono što sam imala, samo što je onaj moj imao 6 ili 8 uglova, nisam sigurna, to je bilo pre 15+ godina.



Sada vidim da mi se ovakav kombo za so i biber više ne sviđa.

Dopali su mi se neki drugi, ali opet, primećujem da izbor nije naročito širok.

U uži izbor, po redosledu dopadanja, ulaze sledeći artikli (a u stvari prvi mi je apsolutni favorit):)


4 comments:

  1. Dobro pitanje. :-) Valjda, da usput posolim i sebi rep. :-)

    ReplyDelete
  2. Kad je nešto lepo, onda je to tako. Nadam se da ćeš uskoro dobiti neki takav lep poklonćič.

    ReplyDelete
  3. Hoću, ako ga kupim sebi. ;-P O, kako sam se lepih stvari nagledala kojekude. Tako lepih, i tako beskorisnih, ali... :-)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails