Saturday 9 January 2010

148. dan

Što ja imam šabana na lageru, niko nema.
Dakle, dobijem ja večeras SMS sa nepoznatog broja, gde mi nepismena osoba čestita Novu i raspituje se kako sam.
Iskuliram ja to, kad meni posle 15-ak minuta stiže "prozivka" kako bi se dotični bar zahvalio da je i dobio takvu poruku, pa se onda i potpisao.
Dobro de, sad ću da ti se zahvalim, i zahvalim se ja, i kažem mu kako je lepo što se potpisao, jer ja ne odgovoram na poruke nepoznatim čikama i tetama.
Opet on mene pita kako sam, pa ja kažem da sam dobro, pa pitam kako je on, i on meni ni 5, ni 6:
"Okej! Treba mi samo masaža! Hoćeš prošetati do mene?"
'Alo džiberu, WTF, hello seljačino - pomislim, i kao i uvek, diplomatski odgovorim da ja umem da masiram samo verbalno (u, pa odmah shvatim da će to verbalno da ispadne oralno), i dodam da davim kao zmija žabu, i da samim tim nema nikakve vajde od mene; zahvalim se na pozivu i kažem da sam krhka, te da kao takvu postoji mogućnost da me oduva košava, ako izađem iz kuće; i posle toga nisam više dobila ni jednu ponudu za akciju. :-P

4 comments:

  1. Opomena pred isključenje - ovakve komentare neću da tolerišem. U prevodu, svaki ovakav i sličan naredni komentar = brišem!!!

    ReplyDelete
  2. nikakve vajde nema da se izvinem.

    ReplyDelete
  3. Nije stvar u imanju i nemanju vajde. Izviniš se, ako osećaš da treba to da uradiš. To je jedno, a drugo, izvinjenja ne vrede, ako nastaviš da upućuješ neprimerene komentare. U stvari, ja verujem da ti možeš, ukoliko to hoćeš, da daješ konstruktivnije komentare koji treba da imaju veze sa onim što si pročitao. Znaš i sam da komentari imaju neki efekat i da treba da razmišljaš o tome pre nego ih uputiš. Mi nismo ovde da se vređamo, već da podstaknemo jedni druge, a to mora biti i konstruktivno i argumentovano.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails