Monday 4 January 2010

143. dan

X: "Vesna je popizdela i rekla mi, pa koji ćeš mi ti kurac kad nikada nisi kući!"
Y: "I, i, šta bi ti, dobro ti je i rekla."
X: "Ma smučilo mi se, ona je sva kao Beograđanka - 'dama'! Šta misliš koja mi košulja bolje stoji - ova ili ova? U ovoj izgledam debeo."
Y: "Ne izgledaš, ti jesi debeo."
X: "A šta misliš o tome kako sam sredio bradu, a? Ma, ne znaš ti mene, ja sam sad kljoknuo, ali ja sam ti ko bik, sav onako, uf" - pa uze desnu šaku, skupi je u pesnicu i udari njome o svoju levu šaku, da mi pokaže kolika je to snaga - "Ako sam ja grešan -  nije molitva - pomozi Bože!" - i saspe rakiju niz grlo.
Y: "Ako si se već opredelio da budeš sveštenik, zar ne misliš da ti treba da budeš taj koji će da bude primer?"
X: "A, jebote, šta ti misliš, pa nisam ja monah; život je bre surov!" - zavapi on

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails