Wednesday 23 December 2009

130. i 131. dan

Ovih dana se baš zahuktala priča o testu inteligencije koji ste imali prilike da vidite kao reklamu na mojim blogovima i kojekude.
A pomenula sam ga i u postu pre mesec dana.
I sve kao, da li je to u redu, ko tu sve pljačka, pa udri po operatorima, pa udri sve redom.
Mislim, hello, ko te je terao da se hvataš u kolo sa prevarantima?!
I ko ti je kriv što ne čitaš one napomene koje su pisane mikroskopskim slovima.
Super je fora što se radi o testu inteligencije, hahahaha.
Pa, je l' meni neko kriv što sam učestvovala u SMS lutriji Državne lutrije?!
Nije.
Je l' sam dobila nešto?
Jesam.
Smanjio mi se novčani saldo na prepaid računu. ;-)
Ima jedna prevara koja se fura po novinskim kioscima ovih dana, bar tako sam čula.
Dođe tip kod prodavačice novina, zatraži boks skupih cigareta, ona otkuca račun, pruža mu boks, on kao ima 20 evra, pa je l' nije problem da mu vrati kusur u dinarima i tako to.
I prodavačica, naravno, kaže da je problem i da ne može da prima stranu valutu; i tako on nju mulja sa pričom, i mulja sa torbom u koju je stavio boks cigareta.
I onda skrušeno vrati boks i kao okay, nema problema, kupiće on na drugom mestu - a on u međuvremenu zamenio boks i uvalio prodavačici neki lažnjak od šatro brandiranih cigareta!!!

2 comments:

  1. ima li tu para kad polozis test inteligencije?

    ReplyDelete
  2. Rekla bih da je visina IQ-a obrnuto srazmerna količini novca koju inkasira priređivač inkasant.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails