Monday 21 December 2009

129. dan

Nije mi jasno zašto pojedini blogeri stavljaju sopstveni/e blog/ove na listu blogova koje prate?!
Zar to ne izgleda bar malo patetično?
Drugim rečima, sad npr. uzmem i sebe prijavim kao čitateljku na svakom od mojih blogova.
Bezveze.
A i deluje mi kao neki jak ego trip, po sistemu: "Ko će da te "prati", a ko ti (sebe) nećeš!" :-P
Tu je i činjenica da u svakom početnom šablonu layouta bloga, oni koji čitaju tvoj blog bivaju tvoji "Followers", dakle tvoji poslušnici ili ako je uhu milije čuti - sledbenici.
Suviše je pretenciozno i iritira me što ne mogu do kraja to da ispravim na svojim blogovima, odnosno mogu da ispravim naslov gadgeta - što sam upravo i uradila, ali ne i "Followers" ispod naslova, koji je inkorporiran u HTML kodu, dok to ne naučim.

2 comments:

  1. osecam se prozvanim jer ja imam nick na listi citalaca sopstvenog bloga ali do dana danasnjeg nisam provalio kako da se odjavim sa liste a da ne resetujem ceo html kod na stranici.
    igor
    pozdrav

    ReplyDelete
  2. Gle ti njega sam se prozv'o. Pošto si sam sebe dod'o, samog sebe možeš i da "skineš".
    Na kontrolnoj tabli je sledeći redosled operacija:
    Dashboard ► Reading List ► Blogs I'm Following ► Blogs ► Manage (stisneš to dugme); dobiješ listu blogova, nađeš sebe, stisneš opciju "Settings" i konačno pritisneš "Stop following this site"
    Na samom blogu, tj. tvoj listi blogova koje čitaš:
    Nađeš gde ti je "Lista blogova" na tvom blogu, klikneš na "Edit" (to je ona ikonica klješta i još nečega), nađeš na listi blog koji hoćeš da obrišeš i pritisneš "Remove", na kraju "Save" i to je to.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails