Saturday 19 December 2009

125. dan - 127. dan


Ovi hladni dani (trenutni subjektivan osećaj spoljne temperature je -13°C - brrrrrr) su baš dobri za gledanje filmova.
Mada, meni su bilo koji dani dobri za to.
Nešto su mi se gledali domaći filmovi, pa sam ih potražila na mreži.
Upravo sam odgledala Beogradskog fantoma.
Sjajna priča, film je poludokumentarnog karaktera, obavijen i dalje tajnama o Vladi Vasiljeviću AKA Vlada Opel AKA Vlada Ključ.
Meni se nikako ne sviđa kako je glavni lik odglumio Fantoma, iako ga kuju u zvezde.
Da ne pričam o tome što se filmska ekipa nije pobrinula da napravi ambijent Beograda s kraja 70-ih godina prošlog veka.
Toliko su mi izbole oči zelena plastična kanta za đubre, oni novi putokazi, modeli automobila koji tada nisu bili ni u najavi.
Čemu onda bacanje love u budžetu filma za nabavku drotovskih plavih kečeva?!
Ima scena na kraju filma gde se Fantom zakucava u vozilo GSP-a, pa kao 'ladno izlazi iz kola pored gomile policije i odlazi u noć.
Zvuči potpuno nerealno, odnosno mislim da se nije tako desilo u stvarnosti.
Inače cela Slavija izgleda u filmu kao što izgleda i sada, što je stvarno bezveze.
E, sad da vam prijavim šta sam našla od sajtova.
Prvo sam nabasala na Domaći filmovi za....
Ima tu još linkova koji vas vode dalje, a ima i domaćih serija i crtanih filmova.
E, sad, izbor filmova je kako već po čijem ukusu.
Po mom i nema puno toga, ali nešto vredi pogledati.
Verujem da će se sadržaj dopunjavati.
Nastavila sam njuškanje i pronašla sam Zbrku.
Tu je onako, skup koječega za razbibrigu, a ima filmova.
Sad ću da se bacim na gledanje Klopke, a vi ako nabasate na neke slične sadržaje, obnarodujte.

2 comments:

  1. imam kuci gomilu filmova koje ne gledam.
    isto tako imam mnogo raznoraznih video fajlova da mi ne pada napamet da ista o filmovima trazim na internetu.Imam mnogo neodgledanig filmova tako da ne kukumavcim ne trazim filmove od drugih.

    ReplyDelete
  2. A što se ti osećaš prozvanim?

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails