Monday 2 November 2009

80. dan

Danas sam čačkala po netu templatese razne za najverovatnije novi blog o Forexu.
Negde još čuči ta ideja i lagano se razvija.
Prvo, svesna sam da je to obiman posao i da je time consuming.
S druge strane, zanima me, a moguće je da će zanimati i druge ljude.
Takođe, mislim da ne treba dugo da čekam sa "krštenjem" bloga, jer ima dosta blogova stranjskih na tu temu, pa mi je izbor domena pomalo sužen.
U stvari, izgledam pomalo smešno i ličim na Buridanovog magarca između 2 plasta sena. ;-P
Meni je bitno da blog bude funkcionalan - dakle neki upgradeovan template u odnosu na ove postojeće, i ubih se tražeći, a istovremeno nisam ni počela da pišem o Forexu; biće da će te radnje teći sinhrono. ;-)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails