Wednesday 17 February 2010

187. dan

Danas sam se odvalila preslušavajući The Wall.
I to kako?
Slušala sam i vrtela te 2 ploče iznova i iznova.
Dok one pucketaju u pozadini, ali glasno, ja uživammmmm...
Nešto mi se pušila nargila, al' je nemam kao upotrebni suvenir (frka, plašila sam se da je kupim, da se ne bih pretvorila u duvačicu nargile, hehehehe)
Da, i taj spot... i svi izlaze načekićano-isprodukovani.
I svi (su i dalje) isti (what a waste and ignorance after 30 years!!!), i svi su u središtu Gausove krive, ni milimitar "pomereni" u desno...

4 comments:

  1. vanejtseven je FILM Semljuel L.Dzeksona i MUZICKA GRUPA.

    ReplyDelete
  2. Pa šta, to je samo propratna fotka.

    ReplyDelete
  3. Aham, kad mi dođe, zavrtim malo vremeplov i baš mi je lepo. :-)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails