Monday 17 August 2009

3. dan

Toliko sam se iscrpela pišući članak na mom drugom blogu - pročitaj ovo - da mi uopšte nije preostalo snage da bilo šta pišem.
Pošto - the promise to myself is worth of keeping, I'll proceed.
Stvarno me je sjebao ovaj podatak koji sam pročitala o našem vrlom glumcu Branislavu Lečiću.
I stvarno mislim da je govnar i prodana duša.
Ali, ja svakako neću biti među onima koji će da pevaju tužnu pesmu Susan Boyle, pod radnim nazivom "I Dreamed a Dream".


Hahahaha, the only problem is the dream had never came true.
Kako je prošla Susan, tako će da prođu i svi mučeni kandidati koji budu seli u "vruću stolicu" Branislava Lečića.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails