Sunday 16 August 2009

2. dan

Odjednom, kao grom iz vedra neba, na sve strane rasprostiru se zvuci koje sam imala prilike da čujem u zemljama islamske veroispovesti.
Celo naselje se ori i trese, i kao da iz svake kuće dopire memla džamahirije.
Izašla sam napolje da vidim odakle dolaze ti jezivi i sablažnjivi zvuci i otprilike uspela da ih lociram.
Onda sam pobegla brže-bolje kući (koliko me noge lagane nose), pozatvarala sve prozore, uključila klima uređaj i pojačala mile zvuke MFM radija.
I konstatujem, 100% je neka ciganska svadba i ovo sranje će da se ori 3 dana.
Eto, i ne preostaje mi mnogo toga nego da dočekam jutro da bih otvorila prozore i pustila svež vazduh i zrake sunca u svoj dom.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails