Tuesday 18 August 2009

4. dan

Lepo je ovo veče, iako vlažno, ipak se (konačno) oseća prijatna svežina.
Meni, sada, posle celodnevnog fizičkog rintanja prija sve.
Radi se na pripremi kevine gajbe za krečenje.
A tu ima posla preko glave, jer je stan zapušten totalno.
Pošto od pričanja priči nema ništa, lepo smo zasukle rukave i crkavamo na 30+ rintajući.
Posebno, što me je čekao dodatni posao kada se vratim kući, a naročito sav onaj koji sam jutros batalila da bi napisala, tačnije prepisala iz bloka u kome sam sve to beležila (negde između dešavanja u sebi i oko sebe) friški postić na mami blogici.
Sada mi sledi jedno toplo tuširanje (svrbi me svaka tačka na koži od osušenog višeslojnog znoja) sa ostacima ili ti otpacima Lushovog sapuna, šmrc, šmrc, jer takvih nema više da se kupe u zemlji Srbiji.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails