Saturday 17 April 2010

245. - 246. dan

Prvo pročitajte moj u trenutku pisanja ovog posta - poslednji buzz (Ženskih top 10 "okidača").
To vam je suma sumarum ovog teksta.
Drugim rečima,  svega što vi kao žena potajno želite, ali se stidite to da priznate.
Je l' pokušavate da ga zamislite, a,a,a?
I sebe sa njim, mmmmmm?!

Dakle, dok vas on bode neobrijanom i neurednom bradom starom nekoliko dana, vi se presamićujete preko njegovih maljavih i znojavih grudi.
Romantično, je l' da?!?!?
Pošto je štreberski nastrojen, pročitao je tone i tone knjiga.
Zato je stekao trajne očne probleme u vidu visoke dioptrije, pa je polućorav i zato nosi naočare.
Jebiga, ne može i jare i pare da se dobiju - osim u reklamama za bankarske kredite. :-D
Nema veze, vi ste dobra žena i zato ćete da plačete i vi sa njim uz tužan film, ali od muke, jer morate da mu čitate sve titlove.
Proseda kosa je tako seksi, i ponekad vas u krevetu podseća na vašu pokojnu babu.
Sve se to da nadomestiti, jer on baršunastim glasom pevuši dok igra dodole prizivajući gol za svoj omiljeni fudbalski klub.
Pa kako onda da ne "otkinete" skroz?!

10 comments:

  1. Ako ćemo pošteno - ona OPET nije stigla da ode na depilaciju.Dlakave noge su tako sexy, posebno prepone.
    Dok kokodače preko telefona sa drugaricom, baš mi se diže na njen kreštavi smeh.
    I uopšte mi ne smeta što sam je u kupatilu zatekao kako turpija pete.
    Igram fudbal na računaru, ćuteći, jer ne mogu da dođem do tv, dok se ne izređaju sve njene serije.Kada se desi nešto tužno,plačem sa njom, ali od muke što me je pozvala,pa sam se okrenuo i u tom trenutku primio gol.

    Wink,wink.

    ReplyDelete
  2. Razlike među polovima su neminovne,ali nemoj, bre Zverko da od toga pravimo filozofiju ko što rade oni ženski časopisi (ko ih izmisli).

    ReplyDelete
  3. Kajzeru, vrlo lepo si napisao prvi komentar. Baš mi se sviđa. Čak sam sebe prepoznala u delu sa dlakavim nogama i turpijanjem peta. :-))
    Ne zameri, nekad ne mogu da odolim tim informacijama iz ženskih časopisa, pa moram da se bacam u triviju. A i to mi nešto lepše, kad pogledam koliko groznih vesti se plasira. Ovo mi dođe kao relaksacija. :-)

    ReplyDelete
  4. Ne znam da li sam malo pristrasan, ali Kajzerova verzija mi nekako... Bliža? (osim onog dela sa fudbalom, nikad se ne igram na računaru - obično umesto toga pišem glupe komentare...)

    ReplyDelete
  5. Ma jok, nisi pristrasan uopšte, samo ti se čini. :-)) 'Ajde da vidim check listu top okidača na koje se muškarci "lože"?! Naravno, u duhu "proverenih" recepta za pecanje somova. :-))

    ReplyDelete
  6. Zverko, baš mi je drago da ti se svideo komentar,ali nećeš za džabe da se ogrebeš za savet, jok, da saznaš na šta se muškarci lože, to se plaća :).

    ReplyDelete
  7. Ja sam spremna da platim - pa šta košta. Vrednujem tuđe znanje i iskustvo. Može neka trampa? :-)

    ReplyDelete
  8. Iako ne sporim duhovitost Kajzerovog komentara, pristrasno se opredeljujem da mi je bliža Zverkina verzija.

    ReplyDelete
  9. Zverko, oš u naturi ;)? Da ređemo na PP radi daljih dogovora :))))) ?

    ReplyDelete
  10. A trampe mogu biti razne... Ne znam šta ti podrazumevaš pod naturom?! Mogu samo da naslutim iz prirode skretanja toka priče na privatne poruke. :-))

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Protected by Copyscape Plagiarism Check Tool
Related Posts with Thumbnails